PRAŠYTI PAGALBOS NĖRA GĖDA
Svarbiausias socialinės pedagogės uždavinys - būti mokykloje konsultantu įvairiais su ugdytinio teisėmis, pareigomis ir jų pažeidinėjimu susijusiais klausimais.
Socialinėmis pedagogėmis mokykloje dirba
Kab. Nr. 103
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Tiesioginio darbo valandos |
Pietūs |
Netiesioginio darbo valandos Darbo vietoje Nuotoliniu |
|
Pirmadienis |
8.00 – 13.00 |
13.00 – 13.30 |
13.30 – 14.30 |
14.30 – 15.30 |
Antradienis |
8.00 – 12.00 |
13.00 – 13.30 |
12.00 – 13.00 13.30 – 14.00 |
14.00 – 16.00 |
Trečiadienis |
8.00 – 13.00 |
13.00 – 13.30 |
13.30 – 14.30 |
14.30 – 15.30 |
Ketvirtadienis |
8.00 – 12.00 |
13.00 – 13.30 |
12.00 – 13.00 13.30 – 14.00 |
14.00 – 16.00 |
Penktadienis |
8.00 – 12.00 |
13.00 – 13.30 |
12.00 – 13.00 |
13.30 – 15.30 |
Kontaktai
Telefonas (+370 345) 60300
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Tiesioginio darbo valandos |
Pietūs |
Netiesioginio darbo valandos Darbo vietoje Nuotoliniu |
|
Pirmadienis |
8.00 – 12.00 12.30 – 14.00 |
12.00 – 12.30 |
7.30 – 8.00 14.00 – 16.30 |
7.00 – 7.30 17.30 – 18.00 |
Antradienis |
- |
- |
7.30 – 9.00 15.30 – 16.00 |
7.00 – 7.30 16.50 – 18.20 |
Trečiadienis |
8.00 – 12.00 12.30 – 14.00 |
12.00 – 12.30 |
7.30 – 8.00 15.30 – 16.00 |
7.00 – 7.30 17.00 – 18.00 |
Ketvirtadienis |
8.00 – 12.00 12.30 – 14.00 |
12.00 – 12.30 |
7.30 – 8.00 15.30 – 16.00 |
7.00 – 7.30 16.30 – 17.30 |
Penktadienis |
8.00 – 12.00 12.30 – 14.00 |
12.00 – 12.30 |
7.30 – 8.00 15.30 – 16.00 |
7.00 – 7.30 16.30 – 17.3 |
Kontaktai
Telefonas (+370 345) 60 300
Socialinio pedagogo funkcijos
- Dalyvauja sprendžiant krizinius atvejus mokykloje, ugdymo ir socialinių įgūdžių problemas.
- Numato socialinės pedagoginės pagalbos teikimo vaikui ir mokiniui būdus bei formas bendradarbiaudamas su mokytojais, klasių vadovais, tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais specialistais, švietimo pagalbos įstaigomis, kitais su vaiku ir mokiniu dirbančiais asmenimis, socialinių paslaugų ir sveikatos priežiūros įstaigomis, teisėsaugos institucijomis, socialiniais partneriais.
- Šviečia mokyklos bendruomenę socialinės pedagoginės pagalbos teikimo, mokyklos nelankymo ir kitų neigiamų socialinių reiškinių prevencijos, pozityviosios socializacijos klausimais, nuolat tobulina savo kompetencijas.
- Inicijuoja ir įgyvendina prevencines veiklas bei socialinio ugdymo projektus kartu su mokyklos Vaiko gerovės komisija ir mokyklos savivaldos grupėmis, ugdant vaikų ir mokinių gyvenimo įgūdžius.
- Atlieka aktualius socialinius pedagoginius tyrimus mokykloje, atsižvelgdamas į mokyklos bendruomenės poreikius (prioritetus, strateginį ir metinį veiklos planus).
- Renka, kaupia ir analizuoja informaciją, reikalingą vaikų ir mokinių problemoms spręsti, bendradarbiaudamas su mokyklos bendruomene, esant būtinybei – su kitomis institucijomis.
- Rengia ir skleidžia informaciją apie socialinę - pedagoginę pagalbą.
- Tvarko ir pildo darbo dokumentus (konsultacijų žurnalą ir kitus reikiamus dokumentus).
- Planuoja ir derina su mokyklos vadovu metinės veiklos prioritetus ir pagal juos rengia savo veiklos programą mokslo metams.